pdf_iconÁltalános Szerződési Feltételek (letölthető pdf)

 

Cégadatok: A soasztal.hu webáruházat Szekeres Lívia egyéni vállalkozó működteti, melynek
székhelye: 3000 Hatvan, Kertész utca 15
képviselőjének neve: Szekeres Lívia
telefonszáma: 06-20-584-6742
telefonos ügyfélszolgálati ideje: Hétfő-péntek 8.00-16.00 óra között
e-mail címe: info@soasztal.hu
számlaszáma: 62100119-11041300
adószáma: 67338838-2-30
statisztikai számjele: 67338838-4791-231-10
tárhely szolgáltatója:
Cégnév Tárhelypark Kft.
Címe: 1119 Budapest, Mohai köz 4.
Telefon: +36 1 700 4140
Fax: +36 1 700 4139
Adószám: 23289903-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-145888
Bankszámlaszám: 12011179-01395626-00100003 – Raiffeisen Bank Zrt.
IBAN kód: HU38 1201 1179 0139 5626 0010 0003
GIRO kód: 12011179-01395626-00100003

 

 

 

 

Regisztráció

A webáruházban regisztrációval illetve anélkül is vásárolhat.

A rendelés teljesítéséhez alábbi adatok megadására van szükség:

Név, céges név adószámmal, amennyiben arra kéri a számlát, E-mail cím, Telefonszám, Számlázási cím, Szállítási cím, ha az eltér

A regisztrációt követően a rendszer azonnal belépteti, később személyes azonosítója és jelszava segítségével tud belépni az oldalra.

Adatait bármikor ellenőrizheti, törölheti, ill. módosíthatja az ‘Fiókom ‘menüpont alatt, de egy elküldött megrendelést követően ezen adatok már nem módosíthatók, ezért kérjük, hogy megrendeléskor az adatok pontosságára fokozottan figyeljen.

A számlázási adatoknál Cégnév megadása esetén is kérjük a Vezetéknév és Keresztnév megadását, ezek nem fognak rákerülni a céges számlára. Céges vásárlás esetén kérjük adja meg a cég adószámát is.

Vásárlás során fenntartom a jogot, hogy ellenőrizzem a megadott adatok valódiságát.

 

Termékek megrendelése

A termékek megrendeléséhez a kiválasztott árucikkeket – a mennyiség megjelölése után – a kosárra kattintva helyezheti bevásárlókosarába. A Kosár menüben a fenti fejlécben vásárláskor folyamatosan nyomon követheti kosara tartalmát, a fenti kosárra kattintva pedig bevásárlókosara tartalmát részletezve tekintheti meg, módosíthatja, ill. törölheti a termékeket.

Miután minden terméket berakott a bevásárlókosarába, amelyet meg szeretne vásárolni, ki kell választania a szállítási módot. Miután kiválasztotta, ugyanitt indíthatja el rendelését a Tovább a pénztárhoz feliratra kattintva.

A következő lépésben választania szükséges számlázási címtől eltérő szállítási cím esetén szállítási címet, fizetési módot, majd az adatok ellenőrzése után hagyja jóvá rendelését a megrendelés elküldése menüponttal

A beérkezett érvényes megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap (köszönjük rendelésed, jelenleg feldolgozás alatt áll), amely tartalmazza a megrendelt termékek adatait, a megrendelés számát, vételárát, fizetési és szállítási módot. A visszaigazoló e-mail még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Amennyiben a megrendelt áru kiszállítását valamely egyéb okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni, erről email-ben értesítést küldök. Felhívom figyelmét, hogy az asztalok többsége rendelésre készül, melynek időtartama 5-14 nap is lehet. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, automatikusan teljesítjük azt, melyről szintén e-mailben tájékoztatjuk (rendelésed teljesítve ) mely ezt követően nem vonható vissza és nem módosítható.

Felvilágosítás, felmerülő bármely kérdés, ill. esetleges probléma esetén kérem, keresse a Vevőszolgálatot a 06-20-584-6742 telefonszámon ügyfélfogadási időben (munkanap 8:00-16:00) vagy a hét minden napján, a nap bármely időpontjában az info@soasztal e-mail címen.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a sóasztal pác színeiben a képernyőn eltérés lehet a színekben.

Folyamatban lévő megrendelései állapotát a bal oldalon található ‘Fiókom’ menüpont alatt a bármikor ellenőrizheti, rendeléseit visszanézheti.

 

Vételár

A termékek mellett feltüntetett árak tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFÁ-t), nem tartalmazzák azonban a szállítás költségeit.

A webáruházban futó akciók egymással nem összevonhatóak.

Fizetési módok

A fizetési módot a megrendeléskor választhatja ki. A fizetés történhet készpénzben vagy bankkártyával (utánvéttel), átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Futárral történő csomagküldésnél a készpénzes fizetés a futárnak utánvétnek minősül, tehát a rendelésnél az utánvétes fizetést kell választani.

A fizetési módoknál kiválasztható online bankkártyás fizetés a weboldalon történő azonnali bankkártyás fizetést jelenti a Borgun rendszerén keresztül

Előre utalásos fizetési mód választása esetén a termékek szállítását csak azt követően kezdjük meg, miután a fizetendő összeg bankszámlánkra beérkezett. Átutalás esetén a következő bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét: Szekeres Lívia e.v.62100119-11041300. Kérjük átutaláskor a Közlemény rovatba a megrendelés visszaigazolásakor kapott megrendelés számot szíveskedjék feltüntetni.

Ha a megrendelt áru vételára 1 héten belül nem érkezik meg cégünk számlájára, úgy megkíséreljük felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a megrendelést töröljük és erről elektronikus üzenetet (e-mailt) küldünk.

Minden rendelés esetében a kiállított számla megfelel az ÁFA tv. ill. PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek!

Csomagolási költség

A megrendelt termékek csomagolásáról mi gondoskodunk, külön költséget nem számolunk fel.

A távollevők közti szerződés

A megrendelés összeállításával és elküldésével és annak az info@soasztal.hu e-mailen történő visszaigazolásával a 45/2014.(II. 26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre Szekeres Lívia, (székhely: 3000 Hatvan, Kertész utca 15, adószám: 67338838-2-30) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

A Szállító köteles a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot a Vevővel a további egyeztetések érdekében.

 

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat – mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza – kézbesítő részére kifizetni, kivéve ha bankkártyával online, vagy banki előreutalással már kifizette. A vevőnek jogában áll – a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt – a megrendelését visszavonni. Ez esetben a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti a 06-20-584-6742-es telefonszámon, vagy emailben az info@soasztal.hu címen. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar, az ily módon kötött szerződéseket elektronikusan tárolom és sorszámmal látom el, ami nem más, mint a Megrendelési szám. Korábbi megrendeléseihez az áruházba való belépést követően bármikor Ön is hozzáférhet, a „Fiókom” menüpont alatt.

Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Hatvani Járásbíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014.(II. 26.) Kormányrendelet szabályai az irányadóak.

Szállítási feltételek

Személyes átvétel

3000 Hatvan, Kertész utca 15

Nyitvatartás: hétfő-péntek 8:00-16:00, egyéb időpontban egyeztetés szerint. Fizetés banki átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel rendeléskor, vagy készpénzzel a helyszínen.

A megrendelt termék abban az esetben vehető át személyesen, ha előtte emailben vagy telefonon egyeztetünk az átvétel időpontjáról.

 

Házhozszállítás

A megrendelt árukat Magyarország egész területén házhoz szállítjuk a Magyar Posta futárszolgálat (MPL futárszolgálat) segítségével az alábbi díjszabással:

 

15kg-ig 30kg-ig 40kg-ig 40kg felett egyedi ajánlat
Háznál 1 290 Ft 2 090 Ft 3 400 Ft
Posta Ponton 1 190 Ft 1 790 Ft
Mol Posta Ponton/Csomagautomata 1 190 Ft *1790Ft

*Csomagautomatánál 20kg-ig.

Utánvét díja: 450Ft

Házhoz szállítás esetén kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol át tudják venni a csomagot.

Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt (10 nap), ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. Amennyiben a futár nem talál a címen senkit, a következő munkanapon megkísérel újbóli kézbesítést.

Kézbesítés Postán maradóként: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 10 munkanap lehet.

A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges

Kézbesítés MOL PostaPontra: A MOL PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A csomagok MOL PostaPontra szállítására munkanapokon a reggeli órákban sor kerül. Csomagátvétel a hét minden napján lehetséges, melyre a legtöbb töltőállomás esetén 0-24 órás időtartamban van mód.

Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. Az átvételre a hét minden napján, 0-24 órában lehetőség van.

A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 10 munkanap áll rendelkezésére).

 

Csomagautomatára címzett küldemény legnagyobb mérete: 50x31x35 cm

 

Szállítási idő:

Raktáron lévő termékek esetében 1-3 nap. Abban az esetben ha a termék nincs raktáron, 4-14 nap.

A kiszállítás napjáról minden esetben a futárszolgálat értesítést küld e-mailben vagy sms-ben a kiszállítás előtti nap. A kiszállítás előtti telefonos értesítést a szállítási költség nem tartalmazza, de az e-mail-en kapott fuvarlevélszám segítségével egyeztetni tud a futárszolgálat ügyfélszolgálatával.

 

Reklamáció

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült a csomagolása, vetessen fel jegyzőkönyvet.

Elállás joga

A vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szerint. Az áru ellenértékét a vállalkozás (Szekeres Lívia) köteles haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaszolgáltatásától számított 14 napon belül visszafizetni. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket és köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni.

A vállalkozás köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.

Ha a megrendeléskor a vevő nem a vállalkozás által felkínált legolcsóbb szállítási módot választotta, akkor is csak a felkínált legolcsóbb szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni számukra a vállalkozás.

Nem számít szállítási módnak, ha a vállalkozás üzletében is van mód a termék átvételére ingyen.

Visszatartás joga: a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, postai úton vagy személyesen kell bejelenteni. Kérjük a vásárlót, hogy a csomagot ne értéknyilvánítással adja fel, ne küldje vissza portós vagy utánvétellel terhelt csomagban, mert ezeket nem áll módunkban átvenni.

Vásárlónk nem gyakorolhatja az elállás jogát: olyan áru értékesítése esetén, amely a vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §-ban foglaltak szerint. Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §.).

Garancia

A sóasztalra 1 év garanciát, vállalok. Reklamáció esetén az áru visszaküldésére csak előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a reklamáció jogos, kérésére az árut megjavíttatom, kicserélem vagy ellenértéket visszatérítem. Az árut kérem az alábbi címre visszaküldeni: 3000 Hatvan, Kertész utca 15.

A visszaküldéshez kérjük mellékelni a számlát, valamint adja meg az ellenérték visszafizetésére szolgáló bankszámlaszámot, illetve címet, nevet és telefonszámot. Ezen adatok hiányában a visszaküldést nem áll módunkban figyelembe venni. Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldést nem áll módomban elfogadni. Az ellenérték legkésőbb 30 napon belül kerül visszafizetésre az esetleges költségek levonásával.

Adatvédelmi nyilatkozat

Szekeres Lívia egyéni vállalkozó a vásárlók adatait kizárólag a megrendelés nyilvántartása és teljesítése érdekében rögzíti és azokat az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően kezeli. A soasztal.hu nem adja át a rögzített adatokat harmadik fél számára. Adatok átadása harmadik fél részére csak megrendelés ill. szállítás teljesítésének érdekében történhet (pl. szállítást végző alvállalkozó részére). Ilyen esetekben a partnereinktől elvárjuk, hogy az adatokat bizalmasan, a törvényben előírt rendelkezéseknek megfelelően kezeljék.

Részletes tájékoztatás az ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓban található.

Hírlevél

A soasztal.hu akcióiról és híreiről igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat havi hírlevél formájában. Ezért az Ön figyelmébe is ajánljuk ingyenes hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe és neve megadásával iratkozhat fel a főoldalon, illetve személyes adatai között is beállíthatja. Felhívom figyelmét, hogy az Általános Szerződés elfogadásakor a hírlevélre való feliratkozást is elfogadja. Amennyiben nem kíván a jövőben hírlevelet kapni, a webáruház alján a „Hírlevél leiratkozás”-ra kattintva leiratkozhat.

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

A jelen tájékoztató célja, hogy rögzítse a www.soasztal.hu webáruház (a továbbiakban weboldal) üzemeltetője, Szekeres Lívia. (a továbbiakban Szolgáltató) által alkalmazott adatvédelmi és –kezelési elveket és a Szolgáltató adatvédelmi és -kezelési politikáját, amelyet a Szolgáltató magára nézve kötelezőnek ismer el, mivel a Szolgáltató célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét.

A weboldal használatával, valamely szolgáltatásának, alkalmazásának igénybevételével a Felhasználó hozzájárul, hogy személyes adatai kezelésére a jelen Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései szerint kerüljön sor.

 

  1. A SZOLGÁLTATÓ MINT ADATKEZELŐ ADATAI

 

A Szolgáltató cégneve: Szekeres Lívia

A Szolgáltató székhelye: 3000 Hatvan, Kertész utca 15

A Szolgáltató számlaszáma: 62100119-11041300

A Szolgáltató telefonos elérhetősége: 06-20-584-6742

E-mail: info@soasztal.hu

A Szolgáltató adószáma: 67338838-2-30

A Hatvani Közös Önkormányzati Hivatal jegyzője által 35116/2015. számon nyilvántartásba vett bejelentés alapján a Szolgáltató csomagküldő, internetes kiskereskedelem tevékenységet folytathat.

  1. FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK

A jelen tájékoztatóban használt kifejezéseket az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban Info törvény) értelmező rendelkezései között meghatározott fogalmak szerint kell értelmezni az alábbiak szerint.

Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy (jelen tájékoztató esetében a Felhasználó);

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;

Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése; Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza,az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja,

vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja (jelen tájékoztató esetében a Szolgáltató) Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;

Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;

Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;

Adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése céljából;

Adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;

Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése,

függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazáshelyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály

rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi;

III. ADATKEZELÉS ELVE

A Szolgáltató a rögzített személyes adatokat a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályokkal – így

különösen az Info törvénnyel – összhangban, a jelen tájékoztatónak megfelelően kezeli.

  1. ADATKEZELÉS JOGALAPJA

A weboldal működésével és szolgáltatásaival kapcsolatos adatkezelés során a személyes adatok felvétele és kezelése az érintett önkéntes hozzájárulásán alapul.

A Felhasználó a hozzájárulást a weboldal szolgáltatásának igénybevételével (regisztrációval) adja meg.

A Szolgáltató jogosult a Felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám célú levelet küldeni, amennyiben a Felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult illetve az Általános Szerződési Feltételeket elfogadta. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a Felhasználó által a regisztrációkor, illetőleg egyébként a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak, illetőleg helytállóak.

A Felhasználó az előző pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a Felhasználó részére több hírlevelet, illetőleg egyéb reklámlevelet nem küld, továbbá törli a Felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

A felvett személyes adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában a Szolgáltató a rá vonatkozó jogi kötelezettség (így különösen a számviteli kötelezettség, Felhasználóval létrejött szerződéses kötelezettség) teljesítése céljából, illetve saját vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll, további külön hozzájárulás nélkül, valamint a Felhasználó hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.

  1. A KEZELT ADATOK KÖRE

A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatás teljesítése során és azt követően a Felhasználó önkéntes hozzájárulása alapján a Felhasználó alábbi személyes adatait kezeli: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím és a szállítási cím. A személyes adatok valódiságáért, pontosságáért kizárólag a Felhasználó tartozik felelősséggel.

  1. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA

A Felhasználó személyes adatai kezelésének célja a weboldalon elérhető szolgáltatás nyújtása, ennek keretében különösen: a Felhasználó regisztrációja, a szolgáltatás teljesítése, illetéktelenek személyes adatokhoz való hozzáférésének megakadályozása, a számviteli kötelezettségek teljesítése; a IV. pontban foglalt hírlevél és reklám célú levél küldése és a Szolgáltató egyéb jogi kötelezettségének teljesítése. A Szolgáltató illetéktelen harmadik személyeknek a Felhasználó személyes adatait nem szolgáltatja ki.

Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.”

VII. ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA, ADATOK MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE, TILTAKOZÁS AZ

ADATKEZELÉS ELLEN

A Szolgáltató a szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban kezelt személyes adatokat az adatkezelés céljának megvalósulásáig kezeli.

A regisztráció során megadott személyes adatait a Felhasználó a weboldalon történő belépését követően bármikor módosíthatja.

A Felhasználó az info@soasztal.hu email címre küldött elektronikus levél útján kérheti személyes adatai törlését a Szolgáltatótól. A Felhasználó személyes adatait az érintett kérelme nélkül is törli a Szolgáltató, ha annak kezelése jogellenes, az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elrendelte, vagy ha az adatkezelés hiányos vagy téves – és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható –, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki. Törlés helyett a Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a Felhasználó jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adatot kizárólag addig kezeli a Szolgáltató, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárja. A Felhasználó hozzájárulásának visszavonását követően a Szolgáltató a jogszabályban foglalt kötelezettségeinek (így különösen a számviteli kötelezettségek) teljesítése érdekében a továbbiakban is kezelheti az érintettre vonatkozó személyes adatokat. A Felhasználó tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen az info@soasztal.hu email címre küldött elektronikus levél útján,- ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag a Szolgáltatóra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve az ún. kötelező adatkezelés esetét; – ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik; valamint – valamely törvényben meghatározott egyéb esetben. Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Ha az adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést -beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Ha az érintett az adatkezelő meghozott döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő a 15 napos határidőt elmulasztja, az érintett – a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül bírósághoz fordulhat. A bíróság soron kívül jár el.

Ha az adatátvevő jogának érvényesítéséhez szükséges adatokat az érintett tiltakozása miatt nem kapja meg, az értesítés közlésétől számított 15 napon belül, az adatokhoz való hozzájutás érdekében bírósághoz fordulhat az adatkezelő ellen. Az adatkezelő az érintettet is perbe hívhatja. Ha az adatkezelő az értesítést elmulasztja, az adatátvevő felvilágosítást kérhet az adatátadás meghiúsulásával kapcsolatos körülményekről az adatkezelőtől, amely felvilágosítást az adatkezelő az adatátvevő erre irányuló kérelmének kézbesítését követő 8 napon belül köteles megadni. Felvilágosítás kérése esetén az adatátvevő a felvilágosítás megadásától, de legkésőbb az arra nyitva álló határidőtől számított 15 napon belül fordulhat bírósághoz az adatkezelő ellen. Az adatkezelő az érintettet is perbe hívhatja.

Az adatkezelő az érintett adatát nem törölheti, ha az adatkezelést törvény rendelte el. Az adat azonban nem továbbítható az adatátvevő részére, ha az adatkezelő egyetértett a tiltakozással, vagy a bíróság a tiltakozás jogosságát megállapította.

VIII. TÁJÉKOZTATÁS KÉRÉSE

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által a weboldal szolgáltatásaival összefüggésben kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról az info@soasztal.hu email címen vagy a 06-20-584-6742 telefonszámon. A Szolgáltató a Felhasználó kérelmére tájékoztatást ad a Felhasználóra vonatkozó, az adott szolgáltatással összefüggésben általa kezelt adatokról, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről, az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről, az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről. A szolgáltató köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást.

 

A tájékoztatás ingyenes. A korábban a Szolgáltató részére megadott e-mail címről érkezett igényt a Szolgáltató a Felhasználótól érkezett igénynek tekinti. Egyéb email címről, valamint írásban benyújtott igények esetén a Felhasználó akkor nyújthat be igényt, ha megfelelően igazolta felhasználói minőségét.

  1. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

A Felhasználó jogérvényesíti lehetőségeit az Info törvény, valamint az 1959. évi IV. tv. (Ptk.) alapján bíróság előtt gyakorolhatja, továbbá bármilyen személyes adattal kapcsolatos kérdésben kérheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is (1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/C, postacím: 1530 Budapest, Pf. 5., ugyfelszolgalat@naih.hu, (+36) 1 391 1400, www.naih.hu).